17. septembra 2006

Déjà vu

Je nedeľa večer a márne si lámem hlavu nad tým, čo som robil od pondelka do stredy. Absolútne okno. Od štvrtka do nedele aspoň viem, čo som robil - ale nepamätám si skoro žiadne detaily. To preto, že som zase chlastal.

Vo štvrtok sa to začalo nenápadne, ale o to to bolo lepšie. Už som pomaly zatváral kšeft, keď mi tam vtrhol môj zamestnanec Emanuel, spolu s dvoma navoňanými kamošmi. Aj Emanuel bol nejako snobsky navoňaný. Vysvitlo, že idú na nejakú akciu hneď za rohom, v najsamlepšom klube v okruhu dvoch kilometrov (len dvoch, lebo dole na pláži je tiež pár vychytených pajzlov). Celkom rýchlo som sa dal presvedčiť, aby som šiel s nimi. Prebiehalo to asi nasledovne:
- "Kam idete?"
- "Do Easternu."
- "Kokso, aj ja by som skočil!"
- "No, máme jeden lístok navyše, tak poď."

Bolo rozhodnuté. O polnoci zo stredy na štvrtok ma do Easternu nevpustili kvôli môjmu ukrajinskému fejsu (aj preto si nepamätám, že by sa niečo do stredy dialo), tak teraz som si to mohol vynahradiť. Vymenil som si košeľu a hneď som začal obracať bourbon za bourbonom. A potom prišlo asi päť až sedem náletov B52 a bol čas ísť chrápať, lebo na druhý deň som už o deviatej otváral kšeft.

Emanuel potom všetkým v robote rozprával ako ma po desiatich poldeci vytiahol tancovať. A ako ma nechal desať minút samého a keď prišiel, bol som s piatimi buchtami. Ruska bola dobrá, ale bol som unavený. Možno by som mal dať Emanuela preložiť do vyhnanstva do obchodu za mesto, aby mi nekazil morálku.

V piatok mal môj hlavný huličský parťák vo firme narodky. Osciluje medzi 40 a 50 a už nezvláda chlastať ako voľakedy. Odjebaný bol už o jedenástej. Na druhej strane je pravda, že všetci ostatní buď odpadli, alebo sa odjebali ešte skôr. Potom som ho podopieral smerom na taxík a dal som mu kilo, aby mi doniesol nejaké hulenie. Vravel mi, aby som nikomu nevravel, že hulí, lebo to nikto nevie. Tak som ho potešil, že len počas akcie som sa to dozvedel z dvoch nezávislých zdrojov.

V sobotu sa konala chlastačka na Manly. S najväčšími prípravami, ale bavil som sa najmenej. Najprv som sa bol s Doktorom a Surferom nadlábnuť v mexickej reštike, kde sme boli za kokotov, lebo sme si objednávali štýlom "dones dačo dobré" a potom sme začali nasávať priamo tam. Keby nezavreli, asi by sme sa ani nikam nepresunuli.

Boli sme v dvoch kluboch, vyberal futbalista David, štvrtý do partie. Lámali sme pivá a ešte som si to prekladal bourbonmi a spestroval tými bombardérmi. O štvrtej ráno mi hrozil reset, tak som sa porúčal. A zase, keď ma moji parťáci nechali osamote, sa ku mne najebalo asi sedem ženských. Normálne déjà vu. Zase som nič neporiešil, boli hnusné a mladé. Dve déjà vu za večer, to už bude nejaká vážna chyba v Matrixe.

Dnes som celý deň smrdel a prdel. Fuj, to bol víkend. Už sa teším do roboty, aby som si trocha oddýchol.

1 komentár:

Žena od plotny povedal(a)...

ufff, pises podobne ako Grga :-) pekne pekne