13. februára 2007

Taxi

Moja veštica vravieva, že mám bohovskú, nadprirodzenú intuíciu. Vychádza to vraj z konštelácie hviezd pri mojom narodení. Prirodzene, vôbec tomu neverím, ale lichotí mi to. Chvíľami je to zábavné.

Idem po ulici a myslím na Kelly. Nevidel som ju niekoľko mesiacov. Za päť minút do nej vrazím. Usmievam sa.

Utekám na akciu. "Jeb na to, nesprchuj sa," hovorí mi Surfer, mierne podráždený, pretože nestíhame. Práve dnes, pomyslím si, keď mi vletí do cesty krásna mladá slečna. Žeby rukatá-nohatá turistka? Alebo nejaká iná? Linn? Neviem, ale cítim, že je všetko na dobrej ceste.

Končím v posteli nejakej inej Linn. Blondína, 22, krásna a šialená. Mlčky si ju prezerám nahú, keď potom spí. Nemám žiadne hriešne myšlienky, som s tým akosi vyrovnaný. Nespím, idem preč a viem, že ma za to bude nenávidieť. Čo narobím.

Robím ďalší test. Taký ten pravidelný. Turecký taxikár. Fenerbahçe alebo Galatasaray? Čo povie viem dávno predtým ako to vysloví. Nerozumie, keď sa smejem jeho nevinnej odpovedi — Beşiktaş.

Na taxikárov to celkom funguje. Ešte keby sa to dalo aplikovať na život.

5 komentárov:

umbrella povedal(a)...

nadprirodzen intuícia...
aj ty si položena???:D

Anonymný povedal(a)...

teraz neviem, ci to povazujes za plus, alebo minus

Daily Whinger povedal(a)...

ug: Pochybujem, pretoze zeny, ak sa nemylim, vsetko dost riesia, ja v tom len tak plavam.

maia: To je asi jedno, nie?

Pecosita povedal(a)...

on pouzil to slovo na r...ach jaj...chlap :D

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

:D pec, aj ja som hneď oči vyvalila stĺpkom :o)

DW: veď preto vravím, že iba POLO...:)