12. februára 2007

Babylon

Víkend. V piatok akcia, ktorú som nemohol vynechať. Povinná. Zbierka indivíduí, bohvie, kto to triedil (nejaký kokotko, keď ma k nim pridal). Ako vystrihnuté z Kafku. Toho pražského nemeckého Žida myslím, aby nedošlo k omylu.

Riadil to Škót, akože sa... aha, Johnnie Walker. Bol všade, okrem iného i v mojom pohári. Nerozumel som si s ním, tak som ho pravidelne posúval kvetinám. Určite boli rady. Mierne blazeovaný som čakal na padla.

Zrazu sa zjavil vysoký, tenký Arab s vodnou fajkou. Vlastne, možno to nebol Arab, ale to je jedno. Chvíľu sme po sebe pozerali — teda ja a fajka — a potom som sa presunul o dva vesmíry doľava. Ešte sa zo mňa dymilo, keď som zaspával.

V sobotu pláž. Austrálska. Keď práve neležím, prípadne nevystavujem svoje obnažené telo napospas medúzam, grilujem. Mäsko. Odborne sa to nazýva bárbí.

Oskar frajeruje pre turistov. A turistky. Jedna rukatá-nohatá sa so mnou ocitá uprostred davu celkom osamote. Dívame sa rovnakým smerom, na more. Príjemné. Neberiem si číslo. Opäť ju uvidím. Skoro. Príjemné, príjemné.

Nedeľa. Prší. Tak se ti mi udělalo nějak smutně a že nevíš na koho jsem si vzpomněl... No jo, na tebe. Jedna nemôže. Druhá môže. Inak všetko podľa plánu. Plytké?

Spomínal som, že som videl Babylon? Ešte rezonuje. Radšej by nemusel.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Prosim ta, aky nazov filmu Faunov labyrint v originale? Diky

Daily Whinger povedal(a)...

El Laberinto del Fauno
Pan's Labyrinth

http://www.imdb.com/title/tt0457430/

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

príjemné

Žena od plotny povedal(a)...

Fakto mate vy chlapi take lahke s tymi zenskymi?

Aj ja chcem mat telefon a v nom kopu cisiel, chcem mat na kazdy prst ť chlapov - minimalne.

Chcem :( naucte ma to :(

pribudnu nejake kontakty s vekom?

MICA

Žena od plotny povedal(a)...

to malo byt 5. Ble.

Anonymný povedal(a)...

dakujem za tip, v najblizsich dnoch zhliadnem..referencie to ma vynikajuce. priviedlo ma to aj k dalsiemu filmu MirrorMask, videl si?

Daily Whinger povedal(a)...

Cica: Je tu kurva zlozite, Mica. Iba ked to funguje, vyzera to zazracne jednoducho. S vekom sa celkom prirodzene mobil zaplni. Nikedy aj dva...

Amiga: Nevidel. Asi to tu slo rovno na DVD, vobec si nan nespominam (aj ked teraz som si o nom precital).

Zasnívaná povedal(a)...

prijemne. a micka...ja som mozno stara alebo co, ale...fakt to asi nie je o kvantite...ved, keby si chcela, vsleijakych cisel mozes mat mrte...ale chcela by si vselijake? :)

-- kamikatze -- povedal(a)...

DW, ci plytké? zivot obcas nebyva hlboky, ale aspon sa v nom preziju aj neplavci :)

Mica - cisla vekom pribudaju. pro forma. potom to zacnes selektovat na "na tohoto dnes chut nemam, ani na tohoto, tento sa medzi casom ozenil, tak tohoto ani keby bola fakt velka kriza..." a zistis ze aj ked mas akukolvek databazu, si vlastne sama, pretoze nikto ti okrem (mozno aj dobreho) sexu nič viac nedava... :)