17. januára 2007

Linn

Posledná noc bola únavná. Spal som pokrčený na gauči a ak by som vládal, možno by som si to vyčítal. Môj bežný problém; keď som v stave, dám sa nahovoriť na kolotoče. Následne spím pokrčený na gauči. To v tom lepšom prípade. Ak sa polčas rozpadu dostaví skôr, hodinárčim v pajzli, cyklím sa v taxíku, alebo sa rekreujem rozjebitý v tmavej ulici.

Pomaly som sa posadil. Pozriem na hodinky, 9:12. Do piče, lietadlo. Chcel som rezko vyskočiť, ale túžby sa mi v takom stave už dávno neplnia. Horko-ťažko som sa pozviechal a odpľantal do kúpeľne. Trocha sa na seba podobám. Žiadne monokle. Holenie vynechávam. Chrstol som na seba trocha vody a už ma brali na éroport.

V letištnom autobuse som visel na tyči ako obesený a dospával. Už tam niekde som ju periférne zahliadol.

Schwechat som si uctil prvou šabľou roka, skutočne grandióznou. Týmto pozdravujem pakistanského manažéra s červeným vedierkom, ktorý si môj podarúnok rakúskemu ľudu vzal po mojom odchode pod patronát.

Sedela vedľa mňa, civela z okienka a na druhú stranu letela po prvý raz. Cítila potrebu s niekym konverzovať. Otravovala, ale nad Melakou mi klesla hladina krvi v alkohole pod kritickú hodnotu.

Podľa pasu 22, kozy vizuálne dvojky, na omak na prasknutie. Originál blond. Gandžu hulila s rovnakým zápalom ako môjho.

Strašne sa mi nechce chodiť do roboty.

3 komentáre:

Shanti povedal(a)...

zensky zazitok: mal nadherne oci, a ten pohlad, ved viete ... stracala som podu pod nohami, ...bol taky uzastny... hovorila som si: "nerob hluposti" , ale nemohla som odolat. Vedel co citim, nezne sa dotykal mojho rozpaleneho tela. Medzi nami bola magia, akoby sme sa poznali uz vecnost, pritom to bolo len par hodin. ... Avsak nase cesty sa onedlho rozdelili, nemohla som nanho zabudnut, par dni a noci preplakala a z najhorsieho ma dostal az kamarat Jozef...

muzsky zazitok: rano som vstal, nazral sa, dal kavu, dobre sa po nej sere. Bol som uplne pozuty a v priebehu dna si par krat pregrcol, potil sa jak prasa z abstaku a pazuchy luftoval pri kvalitnom spekaciku. Bola blond, tak som ju osukal. Medzitym zavse grgol, prdol, ci cesnaku sa najedol. No popici den.

Anonymný povedal(a)...

chudak kamarat jozef ;-)

Zasnívaná povedal(a)...

shanti: lol.