2. marca 2007

Nejsou lidi

Naširoko otvorenými balkónovými dverami vniká do bytu hluk veľkomesta. Ležím rozložený krížom cez posteľ, možno len unavený. Obklopený novinami, diaľkovými ovládačmi, noťasom a poloprázdnymi fľašami. Nešikovne som pokrútil akýmsi kolieskom v chladničke a razom sa z nej stala mraznička. Sŕkam svoj obľúbený alkohol ako ľadovú dreň.

V českej reštike vrážam na hajzli do Petra Jandu. Je malý, zošúverený a unavený. Unavenejší ako ja. Je mi ho trocha ľúto. Na koncert Olympicu sa miestni úplne vysrali. Pred dvoma rokmi Janda pridával hádam štyrikrát a teraz takéto fiasko. "Nejsou lidi" — obávam sa.

Dve hodiny po polnoci, natiahnutý na gaučovke u kočky na balkóne. Konečne sa má k činu a vyťahuje ho z nohavíc. Líže ho, cmúľa. Fajčí. Neviem, kde to trénovala, ale príliš jej to nejde. Smejem sa, no nie som uštipačný, len ma šteklí. Sadá si na mňa a je všetko tak ako má byť.

Večeriam burger v najlepšej burgrovni na ulici s blonďatou nemeckou kočkou za pultom, čítam Kunderov Valčík a neviem sa dočkať ďalšej dovolenky.

V telke sa v úžasných farbách predvádza Donnie Darko.

Klimatizácia sa zastavila. Spím.

5 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

no vidíš, napísal si to na sedem viet :o) aj s opisom, to je fajn, stačilo by napísať predsa fajčí na chuja ale trtká dobre :o), nie?

Daily Whinger povedal(a)...

To urcite nie, balkonova epizoda je len jednym zlomkom mozaiky tohto lezerneho leta. Urcite nie najpodstatnejsim.

Anonymný povedal(a)...

Nenapisal to tak preto, lebo je gentleman. ;-)

Anonymný povedal(a)...

genwhat? ;)

Shanti povedal(a)...

akurat som dosla z kopca, hned a zaraz mam aj letnu pohodicku navodenu , pustam muzicku a mozem sa ist chystat na vecer.
pekny den je dnes