17. januára 2008

Z filmu

Stretli sme sa v trojke, bolo to primerane bizarné a mierne znepokojujúce. Vzal som ich do buzerantského klubu na techno. Potom sme šli k tej druhej. Honosné sídlo v centre mesta. Posedeli sme a ja som bol ešte nespoločenskejší ako obyčajne. Cítil som sa ako Woody Allen, tak som sa zdvihol.

— Odprevadím ťa — povedala a pohľadom usadila kamošku späť do gauča.

Mlčky sme prešli celým domom, otvorili sa dvere a obaja sme zatiahli slabé čau. Zapozeral som sa na ňu.

— Čo je? — usmievala sa.
— Mám strašnú chuť ťa pobozkať.
— Tak prečo to neurobíš?

8 komentárov:

lussul povedal(a)...

a preco si to neurobil? alebo urobil? no?

,)

-- kamikatze -- povedal(a)...

toto som uz zazila :) ale v hotelovom vytahu

Anonymný povedal(a)...

to zazil kazdy predsa ;)

Anonymný povedal(a)...

aj mna zaujima, ci ta pusa bola alebo nie :-)

dolly from neverland povedal(a)...

daily, vsak povedz... bola alebo nebola?

Daily Whinger povedal(a)...

potom uz bolo vsetko. zabrzdeny len potreboval nakopnut.

falosnica povedal(a)...

no takto to chodi.....nakopnut potrebujeme obcas kazdy a potom to ide lahko ako po masle:)

Denisa povedal(a)...

Som ocarena...:)
...stylom tvojho pisania, jednoduchostou, lahkostou a strucnostou s akou pises a hlbkou slov, ktore tym dokazes vypovedat :)
( a super vkus na filmy mas;) )