27. novembra 2007

Vojna a mier

— Aký bol víkend? — pýta sa.
— Nič zaujímavé... — prehodím.
— Pravdu by si mohol.

Pozriem na ňu, prižmúrim oči a zamyslím sa.

No? Ako? Ako? — nalieha.

V piatok loďka, malá loďka, v ktorej nie je rybárske náčinie a veslá, iba 50 indivíduí, viac či menej túžiacich rozsekať sa. Viackombinácia pivo, víno, vodka, whisky, absinth, tráva, MDMA. Päť hodín na lodi, dve v bare, dve na techne, dve v klube. Jeden vyhadzov, tri záverečné. Jedna príjemná holka. Doma ráno. Dve hodiny spánku, potom voliť. Zelených, sú takí normálni.

V sobotu loďka. Malá loďka, v ktorej nie je rybárske náčinie a veslá, iba 20 indivíduí túžiacich rozsekať sa. Bez výnimiek. Ležím na palube, sŕkam pivo, slnko praží, indivíduá skáču z loďky do mora, slečny vyzerajú ako z katalógov, alfa chlapci vystavujú na obdiv svoje svaly a reči. Dve hodiny kóma, večer akcia. Po trinástom bourbone nepočítam. Cigara mi visí z huby ako Che Guevarovi, no bez revolučných ideí. Nad ránom vládzu len esá prešpikované drogami. Ja a ešte dvaja. Detaily mi povie výpis výberov z bankomatu.

V nedeľu predpoludním sa plazím do postele po prvý infarkt.

Viem, čo poviem.

— Nič nebolo. Sedel som doma a pozeral som z balkóna. Čítal som Tolstého.
— A? — zatiahne trocha sklamane.
— PPF predsa!

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Co je PPF?

Anonymný povedal(a)...

co je PPF? :-)))

Unknown povedal(a)...

po pici front

Anonymný povedal(a)...

Tazko sa mi to slovne spojenie predstavuje, ale vyrovnam sa s tym. :-)

natalie povedal(a)...

nevedela som, co je ppf, ta vedomost mi nechyba, pretoze sa mi strasne paci vsetko medzi prvym slovom a tym poslednym...

pollux povedal(a)...

Jej kámo bavím sa.Z duše mi hovoríš.(: