26. októbra 2006

Emanuel

Emanuelovi sa dnes, vo štvrtok, po víkende konečne podarilo doraziť do práce. Vyzeral strhane, ale aspoň prišiel.

- Pičo, nebudeš mi veriť, čo sa mi stalo...
- No?
- Bol som chlastať a v utorok ráno som sa zobudil aj s dvoma kámošmi na letisku...
- No a?
- No, ale v Brisbane. Netuším, ako som sa tam dostal. Ani tí dvaja kokoti, čo boli so mnou si nič nepamätajú.

Ukázal mi transakciu na nete z pondeľňajšej noci.

- Aha, asi som letel s Virgin. Potom som sa na obed vrátil.
- Ešteže si neletel do Perthu. To by si to dnes možno ani nestihol. Vitaj doma, mimochodom.

Po zvyšok dňa som mal dobrú náladu. Takto som sa ešte nikdy nerozjebal. Zjavne pijem iba tretiu ligu.

5 komentárov:

Unknown povedal(a)...

raz som tak videl najebaneho kysucana v priekope pri ceste, prikryty bicyklom, sa mi ho ulutostilo, hodil som si ho do dodavky a odviezol niekde pri brno, som isiel na vystavisko brnenske, tam som ho znovu prikryl dvojkolesovym tatosom v podobnej priekope, celkom by ma zaujimalo jeho precitnutie

Anonymný povedal(a)...

grgic, tento ftip poznam

Anonymný povedal(a)...

a možno len viac vydržíš;)

Kozo povedal(a)...

To ja som mal spolužiaka, ktorý si v BA vybehol z intráku v tepláčikoch vysypať smetný kôš a vrátil sa po troch dňoch z Košíc. Aj s tým smetným košom. Ako bratru slabých 400 km.

Daily Whinger povedal(a)...

to sa stalo aj mojmu susedovi v kosiciach. ten sa po tyzdni vratil z mnichova. kazdopadne, robil to pri prlnom vedomi (aspon teda ked nechaval kos pred dverami)