28. marca 2011

Clubbing

Najlepšia diskotéka v dedine — a tiež jediná. Za barom mierne nesvoj Kurt Cobain; sekunduje mu podráždený Sean Penn, pobehuje po klube a zbiera prázdne poháre. Vysmiata Cameron Diaz obsluhuje dva jablčné notebooky; Smack my bitch up získava odrazu po rokoch silný náboj.

Lepkavá podlaha, lepkavé pohyby, lepkavé telá. Dal by som si niečo: zostávam ale verný Red Bullu. Odkedy mi felčiar z polikliniky potvrdil, že sa rozpadám, vysadil som všetky obľúbené nápoje. Pregĺgam gumenné medvedíky a musím sa premáhať, aby som sa bavil.

Nedospelé uchá si na hajzli balia jointa, vyzerá to úžasne konšpiračne — pardon — smiešne. Uškrniem sa, odpovedajú plachými pohľadmi.

50-ročný obchodný partner tancuje pri tyči — tušil som, že v ňom niečo drieme, ale aj tak pozitívne prekvapil. Hádže do seba jäggre prekladané jamesonmi a pre mňa je hviezdou večera. Aj kvôli lyžiarskej kombinéze — do klubu dorazil priamo z baru na svahu, lyže má opreté pri vchode.

Je ráno. Späť v hoteli, neprirodzene triezvy. Zaspávam rýchlo. K obedu ma hádžu na letisko, večer som doma. A vlastne ani neviem, či sa mi to iba neprisnilo.

3 komentáre:

wicked lady povedal(a)...

obchodny partner pri tyci musel byt silny zazitok

trsalka povedal(a)...

Apres - ski! Muahahaha. To podla mna bolo 100% neprisneny zazitok:D

Izzy povedal(a)...

You're such a great writer, cute blog! Hope you visit back :) I've got a giveaway going on at the moment :)
www.swampedinflowers.blogspot.com