22. februára 2009

Chivas

Mladú som vyhnal v sobotu večer do mesta samú. Nech sa dievča pobaví. Budem čítať alebo pracovať, hovorím jej, ty sa bav! Príliš neprotestuje a mizne medzi tými studenými bielymi vecami, čo neprestajne padajú zhora, aby vytáčali letných ľudí ako som ja.

Otváram chladničku, mám na niečo chuť; samozrejme len kvôli endorfínom. Díva sa na mňa jedna, dve... dvanásť smutných hlavičiek. Zbytočne na mňa štrngajú, nechcem. Vlastne...

Jesť napokon nemusím. Nalievam si Chivas, škrabem sa v rozkroku a počúvam hudbu, ktorú mladá neznáša. K šťastiu stačí človeku málo.

5 komentárov:

Coy povedal(a)...

Chivas staci ku stastiu aj mne :)

Anonymný povedal(a)...

mal by si pisat knihy...

S. povedal(a)...

viem presne, co citis, takze si teraz na teba dam jeden malinovy bacardi a vypeckujem si tu kings of leon :)

Daily Whinger povedal(a)...

Som pocteny, damy! :-)

S. povedal(a)...

no to by sme prosili aby si bol pocteny, kedze ta tu takto virtualne obletujeme ;)