22. mája 2008

Nihil novi

Skoro ráno ma slnko vytiahlo z postele. Šiel som nakúpiť a spravil som raňajky. Najedli sme sa, vypadli sme. Prešli sme sa mestom, obedovali v krčme na predmestí. Potom festival, taký mini. Ležali sme v tráve, nanuky zapíjali pivom. Cítil som sa letne.

Keď sa zotmelo, spieval Bárta. Pri odchode to zaškrípalo. Nad večerou v centre sme sa v dvoch vetách posekali. V nočnom bare sme boli unavení slnkom a neznesiteľnou ľahkosťou bytia. Možno!

— Ideme?
— Poďme.

Spánok bol vyslobodením.

Skoro ráno ma slnko vytiahlo z postele. Šiel som nakúpiť a spravil som raňajky...

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

pekne... pekne a smutne... smutne

Daily Whinger povedal(a)...

Ach nie, ja to vidim celkom otimisticky :-) ...alebo aspon stoicky :-)

Anonymný povedal(a)...

aha :)

Denisa povedal(a)...

Skvele...:)