6. apríla 2008

V banke

Chvíľami uvažujem, čo sa dá vyčítať z môjho bravčového ksichtu. Možno primitivizmus, možno sedliakizmus, no to iste nie je všetko.

Tento týždeň v banke. Vbehol som tam pred záverečnou, všetko dopredu dohodnuté, pár podpisov a môžem zase letieť. Lenže — to by mi nesmel z druhej strany zakývať pán z investičného, s ktorým som prehodil pár slov na Silvestra.

— Nedáte si so mnou Ballantínku?

Skoro mi vypadli oči. Som tu správne? Nuž ale, keď sa pýta? Dali sme si rovno dve veľké a potykali sme si.

— Zahulíme?

Sedím na investičnom, maskujem sa košieľkou a sakom, na nohách nové lakovky, výnimočne oholený a decentne navoňaný — a on napriek tomu všetko vidí. Celonočné žúry, akcie, z ktorých si nikto nič nepamätá, alebo pamätať nechce, hektolitre prefiltrované telom v zafajčených baroch, bongá a fajočky pekne do kruhu, šialenstvo postpubertálnych výčinov a ťažké rána pred monitorom v kancli.

Práve som si fukol v priebehu piatich minút pár odrastených. Je možné, aby mal fondy aj na toto?

Ubalil. Stojíme pred pobočkou, jarné slniečko sa na nás škerí, posúvame si džojnta a konečne začínam rozumieť tým marketingovým kecom o individuálnom prístupe k zákazníkovi. Dúfam, že s čímsi podobným čoskoro vyrukujú aj na daňovom.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

A na danovom to tak nie je? :-)

felidas povedal(a)...

...nebude problem v ksichte...skor na Silvestra bolo toho viac, nez par slov, a ml.pan Whinger ma okno...;-)

S. povedal(a)...

aj ja chcem!

Anonymný povedal(a)...

A mne zas ponúkali marišku na polícii, ale keď som si pofajčil a prebral z omámenia, tak som zistil, že tie zelené uniformy sú poľovnícke a nebola to mariška, ale majoránka. Vraj som im vyfajčil poslednú, čo mali nachystanú do guláša. Omyl skôr trápny..

pollux povedal(a)...

Hm. Skúsenosti vravia, že Felidas má pravdu.Každopádne nech žije osobný prístup ku klientovi!!!

ostrovanka povedal(a)...

daily, si od spomienky k spomienke lepsi :) neuveritelna gradacia pomocou neuveritelne maleho poctu slov...respect...