21. augusta 2007

Inokedy

Ráno. Opäť. Po príšernom týždni. Opäť. Väčšinu si nepamätám a čo si pamätám, by som si radšej nepamätal. Zresetovaný trikrát, z toho dvakrát so štartom do núdzového režimu. Cez víkend lialo. Nevytiahol som päty z hotela. Bez pláže, bez žien, bez hudby. Všetky krásy sveta sa vojdú na stolík.

Chlad. Chlad, zima. Paralýza. Prázdno. Dobre vychladený rôsol. Ja. Možno by som chcel byť z posledných síl aspoň trocha sentimentálny, no dochádza šťava. Inokedy.

Et moi j'ai pris
Ma tête dans ma main
Et j'ai pleuré.

6 komentárov:

lussul povedal(a)...

možno, inokedy. ale ten chlad to vystihuje.

Žena od plotny povedal(a)...

si alkoholik

Anonymný povedal(a)...

hlavne, ze si stastny

Anonymný povedal(a)...

OCHALSTA - BORRACHO :)

_nocode povedal(a)...

ked uz ani sentiment nedokaze vypadnut von je to sila. aj ked pocas toho chlastania ho asi bolo kopcom.

Daily Whinger povedal(a)...

Kto spominal chlast? Chorlavel som.