4. decembra 2006

Rozhodol som sa

Cez obed som sa vytratil domov. Len si tak posedieť. Odkedy som si rozosral biorytmus a myšlienky návštevou Európy, nič sa mi nechce. Vlastne, i predtým sa mi často nič nechcelo, no nechcelo sa mi tak akosi intenzívne, kým teraz je to také letargické.

Rozhodol som sa, že sa nechám vyraziť z roboty. Je uprostred sezóny, každý lieta ako namydlený blesk, len ja pripomínam papierové vrecko vo vetre ako z Americkej krásy.

Kúpil som si letenku do Prahy. Stála skoro ako nedávno spomínané firemné fábie. Uvidím syna, ex-ženu, sneh a kamošovu svadbu. Plus normálne Vianoce a normálny Silvester ako bonus. Deviaty a desiaty týždeň voľna v priebehu jedného roka však neuhrám na dovolenku. Možno by sa to ešte dalo zvaliť na nejakú chorobu (kurva, Doktor, raď!), ale príliš to neriešim.

Život je vraj otázka priorít. Tak uvidíme, ako hovorieva Stevie Wonder.

4 komentáre:

Shanti povedal(a)...

mozno do seba vrazime na Staromaku po stromcekom :)

Anonymný povedal(a)...

Tak si to uzi

Anonymný povedal(a)...

Sprav si vylet, vsak nejako bude:)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

... priorit... :o)