11. júla 2019

Pussycat vol. II

Trtkala rada a veľa, takto som to napísal pred rokmi. Kondične sme spolu trénovali, keď nemala chuť na svojho oficiálneho chlapa. Myslím, že neustále súloženie bolo jej jediným hobby – aspoň žiadnu ďalšiu záľubu som nevypozoroval.

Pridala si ma po rokoch na LinkedIn. Netuším, podľa akého algoritmu ma objavila, je to vlastne jedno. Zakrátko sa už bavíme. Vydatá a rozvedená, roky sa venovala hipsterským remeslám, no napokon skončila v korporácii. Dnes prednáša o údele žien v IT a zjavne sa našla.

Má anglického priateľa. Zajačika. Zvykla vravieť, že Angličanov nemôže vystáť, lebo nevedia trtkať, nič nevydržia a majú malé vtáky. Mala prehľad, už vtedy dávno som nechcel vedieť jej číslo, cítil som sa pri nej ako Hugh Grant s Andie MacDowell.

Ale ktovie, možno má dnes už iné záľuby.

1 komentár:

natalie povedal(a)...

Stále skvelé. Škoda, že sa to tu všetko rozpadlo. Asi je čas oživiť to tu :)