25. januára 2007

Pohoda

Zapršalo. Dáždnik som nemal, schovávať sa mi nechcelo, tak som zmokol. Pohodička. Pomáha to na triezvenie. Hodí sa to. Linn šla do Mexika, vlastne sorry, do Viktórie, George šiel do piče. S kým budem hrať bingo na mítingoch?

Jo, míting. Včera. Včera som sa po mesiaci maródenia na troch kontinentoch a s dvoma buchtami zapojil do pracovného procesu. Generál sa ustarostene pýtal, či už som v pohode. Kokot, fakt. Dal by som si lajničku. Je to v pohode?

Na mítingu som bol vymenovaný za bossa nákupu, v tíme mám ďalších päť darmožráčov. Strašná kokotina. Mesiac sa vyhýbam zodpovednosti a čakám na chvíľu kedy ma konečne vyjebú z firmy, a hovno-hovno zlatá rybka. Kde je spravodlivosť? Prečo ja a nie nejaký profesionálne trénovaný jazyko-operátor generálovho zvierača?

Chcem si iba škrabať gule, piť pivo, huliť gandžu, šukať buchtičky a možno príležitostne čítať Kunderu. Einmail ist keinmal, vraj. Robiť v lete je od základu kokotina. Tí piati kundohlavci majú nepochybne radosť, že im bude šéfovať môj vyleptaný a nasraný fejs. Che-che. Možno sa im generál za niečo mstí.

Vymyslel som si ďalší dovolenkový plán: v marci sa hodím do najčistejšej vode na planéte. Môj pracovný plán do marca je teda zohnať 4WD.

Viem, nemá to dnes hlavu, ani pätu (a kedy malo?), ale komu to treba? Tento život nemám vyhradený na to, aby som sa niečim zaťažoval.

Pohoda.

2 komentáre:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

aj ja chcem: "Chcem si iba škrabať gule, piť pivo, huliť gandžu, šukať buchtičky..."

teda škrabať si... čo si baby škrabú??? hlavu??? šušku??? (to snáď iba takú neumytú bleee)
a šukať lucky boys
:o)
(ale inak vlastne túžim po tom čo ty)heh
a ešte letooooooooooooooooooooooo :o)

Anonymný povedal(a)...

baby si skrabu labia majora a ja mam novy idol :-)))