20. augusta 2022

All Inclusive

Vstala a pomaly vykročila smerom k chodbe. Pohľadom letmo naznačila, aby som ju nasledoval. Mám dlhé vedenie, chvíľu to trvalo, no pochopil som, kráčajúc potom tri kroky za ňou. Potichu vošla do dverí a kým stihli zaklapnúť, prekĺzol som dnu. Otočil som kľúčom.

Ostali sme v úplnej tme.

Prisal som sa jej k šiji. Prehla sa ako prútik, pritlačila sa panvou ku mne a rukami sa chytila steny. Aspoň teda myslím, bola tma. Váhal som, či to hrať na romantiku alebo rýchlovku — no nebolo o čom. Vyhrnula si šaty a stiahla si nohavičky. Urobil som sa asi podobne rýchlo ako Robert de Niro v Jackie Brown.

Pol minúty som ju ešte držal, kým som prišiel k zmyslom, potom som odomkol a bez slova som odišiel.

All inclusive, vraveli. Len táto jedna záležitosť mi ešte chýbala.

Žiadne komentáre: