6. mája 2013

Vidiecka romanca

Raz už som ju videl. Sedela vedľa mňa na kamarátovej svadbe. Potreboval som vtedy zmiznúť, stíhal som si s novomanželmi sotva pripiť a už som bol preč. Niečo som si ale zapamätal: jej výstrih.

Po dvoch týždňoch ju opäť stretávam. Vidiecka diskotéka, kde sa zastavujem z číreho rozmaru. Pár známych, jeden povedomý výstrih.

Zľahka s ňou konverzujem, chlast jej kupovať nemusím. Hlboko v noci sa ochotne nechá odviezť ku mne. Pustím film a nalejem víno, no zbytočne. Netreba. Necháva sa preťahovať na všetky spôsoby aj bez rekvizít.

Ráno ju hádžem domov a akurát som nasraný, že to bolo totálne bez námahy. Vlastne neviem, či sa nemám cítiť zneužitý.

3 komentáre:

trsalka povedal(a)...

Mal si robit drahoty hihihi:)

Dobry pribeh, paci sa mi.

Unknown povedal(a)...

Ahoj, toto je moja nová adresa: http://blueyedfox.wordpress.com/
(Nie som si istá, či ma čítaš, ak nie, ospravedlňujem sa, že ruším ;-))
- Chantal Prym (pôvodne z http://chantal-prym.blogspot.sk/)

Eliza povedal(a)...

Chudatko zneuzite! :D