12. mája 2013

Tox

Trištvrte na sedem večer. Zalomím v aute cez ulicu od džezového klubu. Dvakrát ma prebudí telefón, len aby som v momente opäť odpadol.

Tridsať minút neskôr. Rozchodil som krízu, sedím v bare pri vode. Zelený čaj, poprosím. Posledný pracovný hovor: Predám ti hocičo, ale určujem podmienky a cenu. Môže byť? Civím na výletné loďky, pomaly sa rozoberám. Začala hrať kapela, na môj štýl zbytočne alternatívne. Topím sa v dumách.

Zakrátko príde cica. Vodka Red Bull? Hocikedy, bejby. Ďakujem, drahý Absolut, že máš toľko príchutí.

Preberáme Pittsburgh a New York, pánov, slečny a život vo všeobecnosti. Je mi fajn, zisťujem. Cígo na terase. Slnko sa skrylo za obzor. Spustila ďalšia kapela.

Po polnoci balíme, zvažujeme, čo ďalej. Taxík a ku mne, pizzu objednávam ešte cestou. Vodka s džúsom a jeden z nasladlých filmov o meste, ktoré nikdy nespí. Po prvý raz u mňa zostala cez noc, napadá mi tesne predtým, ako vyhasnem.

Ráno v ťažkej pohode. Prechádzka ulicami, robím jej sprievodcu mojou štvrťou. Anglické raňajky v najlepšej kaviarni v okolí. Máme čas, túlame sa centrom a vraciame sa po auto. Hádžem ju domov, v rádiu hrá Hendrix.
When I'm sad, she comes to me
With a thousand smiles, she gives to me free
It's alright she says it's alright
Take anything you want from me,
Anything.
Aby mohol začať detox, potrebujem najprv tox. A vychutnávam si ho!

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

To je taký milý post :-)

Eliza povedal(a)...

ten NYC ti tak strašne moc závidím!!! ^_^