12. októbra 2012

Inak

Trocha Holly Golightly, trocha Mia Wallace. Elegantná, netuctovo krásna. Možno to boli obtiahnuté šatičky, možno havranie vlasy, možno pohár vína, alebo cigareta, ktorá jej — ako máloktorej — pristala.

Krásna, inteligentná, zodpovedná a cieľavedomá.

Zodpovedná! Jediná, ktorá sa so mnou kedy bola schopná dohodnúť, že naše nočné experimenty zostanú len experimentami. Bozkal som jej vlahé pery, dotýkal som sa jej a nepotrebovali sme si vymeniť ani slovo. Neviem, či sme sa niekedy vôbec držali za ruky. Jediná, ktorej som napísal stovky smsiek týždenne. Jediná, s ktorou som odpočiatku vedel, že ani jeden z nás nemá záujem meniť status quo.

Fascinujúca. Stretnúť ju pred rokmi, možno by som sa i zamiloval. Takto ostalo pri inom.

4 komentáre:

Eliza povedal(a)...

to je super, aj ja chcem! =D
vela ludi tento pristup nechape ale podla mna je skvely!

Nevyprofilovana povedal(a)...

ale prosim ta. takych je. Krasnych, cielavedomych je plny aupark. aj cigarety vedia drzat v ruke.

:-)

Daily Whinger povedal(a)...

Este keby boli inteligentne a vedeli byt zodpovedne.

Chérie povedal(a)...

Myslím že vieš veľmi fascinujúco písať o ženách. ako čítam tvoj blog, úplne ich mám pred očami. Vedia že o nich píšeš? Je to nehanebné a možno čímsi príťažlivé.