20. júla 2012

Des

Všetko je tak, ako má byť. Veci fungujú. Nemám čo riešiť. Práca, rodina, vzťahy, zdravie, peniaze. Zážitky. Všetko je neuveriteľne normálne. V tom najpozitívnejšom zmysle slova.

A to ma desí.

Dokonca som po troch rokoch skóroval. Na chlapca, o ktorom si často na športoviskách ostatní myslia, že je po obrne, to nie je zlé. Vlastne: je to veľmi dobré.

A možno bude ešte lepšie.

A to ma desí.

2 komentáre:

Lexa povedal(a)...

moje zivotne kredo je, ze ked je super tak sa to vzdy nejak posere a cim viac je super, tak tym sa to kvalitnejsie pototo :D (napriklad ako prave teraz...doteraz bolo uzasne najpremakanejsie a poslednu dobu dostavam zabrat kde to len ide :D)

uplne ti prajem, nech je uzasne co najdlhsie :o)

KS povedal(a)...

Chacha, ten pocit poznam. Inak preco musim preukazovat, ze nie som robot? Nechces zrusim verifikacne slova? Neverim, ze ti chodi tolko spamu.