16. februára 2008

Zvieracia farma

Zdochol pes. Vlastne mačka. Videl som ju dnes predpoludním opaľovať sa na zamrznutej tráve pri chodníku, keď som sa šiel najesť. Vyrušila ma z čítania KČ/TGM, no nemám jej to za zlé. Určite nechcela. Ležala tam taká akási vystretá, vyrovnaná. Možno chytá bronz, pomyslel som si, ale to muselo byť ešte v lete, teraz už bola celá skorodovaná.

Bol som sa najesť v čínskom pajzli. Mal som trocha pokazenú náladu, hádam kvôli tej frajerke relaxujúcej v mestskej zeleni, povedal som si však, že sa tým nenechám znechutiť. Doslova. Kým som si prečítal jedálny lístok, zo zadu na seba brechaním upozornilo hovädzie a pradením kuracina. Vzdychol som si. Prišla slečna.

Opýtal som sa, či majú koňak. Z koňa nič nemáme, povedala.

Nevadí, zasyčal som ultrazvukom. Aj tak som práve dostal chuť na mačku.

Objednal som si mačacie kung-pao, bolo na stole hneď, ani nestihlo mňauknúť. Vydezinfikoval som sa pred, počas i po zriedenou jemnou, dobre som sa najedol a spokojne som sa odknísal. Pri odchode som sa obzrel po tej ryšani v tráve.

Zazdalo sa mi, že na mňa žmurkla. Krava.

8 komentárov:

ramona povedal(a)...

mnau/m.
dobre...:-)

Žena od plotny povedal(a)...

ten sa ti podaril :-)

Anonymný povedal(a)...

ake prijemne scifi :)

Pecosita povedal(a)...

dobryyy :)

Anonymný povedal(a)...

ani ja nie som cica :-)

Coy povedal(a)...

Vyborne :D

pollux povedal(a)...

Daily daj znať nejakú známku života o sebe. Vyše mesiaca ani štek.Hm.Čo ťa auto zrazilo ,alebo si sa kolies prežral??

fanucci povedal(a)...

Greenpeace by malo z tohto clanku urcite radost =) aj sloboda zvierat by sa postavila do rady s darcekmi...