8. septembra 2007

Prekvapenie non-stop

Triko, rifle, cez ulicu priamo do klubu Kvé. Dc-dc-dc, retro bíty, Londýn deväťdesiatych, dc-dc-dc, klasická šťava. Naštartovaný vďaka domácej kuchyni, pridávam palivo, opúšťam prvou kozmickou planétu. Biliárd, vyľudnené mesto, kvalitný materiál, dídžej Daz. Malý boh. Prestrih.

Príjemne rozliaty sledujem čo a ako. Vnímam. Radosť. Dnes v noci sú všetci na rovnakej hladine. Nezvyčajný fenomén. Nie som rozbitejší ako iní, iní nie sú rozbitejší ako ja. Všetci pekne rozsekaní na atómy. Spravodlivosť? Sloboda, rovnosť, bratstvo? Nik nedrží rytmus. Nikto sa o nikoho nestará. Kadekto fajčí, napriek vážnym zákazom. Niektorí ležia popri stenách. Ktosi tancuje kankán. Ázijka sa predvádza pri tyči. Vydarená akcička. Daz, malý boh. Prestrih.

Zahryznem do citróna. Žiadny ten odrezok, čo dostáva stádo s tequilou. Citrón. Ideálny na núdzové pristátie. Funguje dokonale. Kde sme to?

Skoro ráno. Prebehnem ulicou, doma. Pod bránou pajzlík. Míňam ho neustále, no nikdy tam nejem. Pajzel, predsa. Príšerne hladný. Príšerne. K výťahu nedobehnem, je priďaleko. Musím jesť. Musím. Okamžite. Objednávam náhodne vybraný odpad a milo sa pýtam uniformovaného týpka: počuj, kedy vlastne zatvárate?

Fičíme 24/7, odvetí hrdo.

E?! Ako? Prečo?

Trhajte ma, deti.

2 komentáre:

Žena od plotny povedal(a)...

presne preto, pre takych ako si ty ,-)

AJ mna vezmi na zuuurkuuuu, som nebola, ani nepamätam. Tato tma a dazde ma pohlcuju, radsej som doma vo frote zupane a chlipem caj. Starnem?

falosnica povedal(a)...

zurky..kym sme mladi treba absolvovat, inak nebude na co spominat:)