20. septembra 2007

Pohoda jazz

Prišla na mňa jarná únava. Nechce sa mi nasávať. Nezáujem. Žiadne víkendové čiaročky, žiadne kolieska. Nechce sa mi ponocovať. Upadám. Keď ma niekto volá von a je to ďalej ako cez ulicu, otáľam. Nechce sa mi, vysvetľujem, čo budem zatĺkať. Je mi dobre doma. Zídeme sa u mňa, keď chcete. Alebo ani radšej nechoďte, hodím nejaký film do DVD, ulejem si jedného Jima a pomaly ho budem chlípať, osamote, spokojne, vyrovnane.

Nezaberá ani ale budú tam buchty. Asi je to vážne. Kým sa nejaká nedostaví a iniciatívne mi nezačne sťahovať rifle, nebudem to riešiť.

Stačí mi jazz. Musím nabrať sily na leto. A to je za dverami.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Veru, ulozme sa na zimny spanok a podme hajat, aj ja som unavena. :-)

Žena od plotny povedal(a)...

boze, ty si ma uplne odhadol. Ale takto som "jarneunavovala" asi dva tri tyzdne, prisiel drasticky comeback ,-)

Skratka len naberas energiu. Neboj sa nist.

GaMa.d7 povedal(a)...

a mozno to bude tym pribudanim sedivych vlasov... na stare kolena sa to vraj stava :-P

falosnica povedal(a)...

takto podobne sa citim aj ja....obcas sa to stava kazdemu,ale jesenna unava prejde, v zime si riadne pospime

ostrovanka povedal(a)...

aj ty?