10. decembra 2006

Detox

Sedem dní, sedem akcií. Z poslednej si pamätám pravidelný prísun fliaš vína v reštaurácii, džojnty na pláži a zlikvidované zásoby fernetu u mňa doma. Plus nadránom blikajúce a pípajúce kontrolky ako z katastrofického filmu. Nasledoval prestrih.

Ráno tvrdý reset.

Večer som šiel pozrieť záchranárku. Pôvodne to mala byť masáž, ale keď videla, aký som rozjebaložený, oznámila mi, že to by ma zabilo a nech prídem na budúci týždeň. Naordinovala mi vitamíny, homeopatiká a detox. Žiadny chlast, žiadne drogy. Ani fastfood. Ani mäso. Žiadne biele pečivo, žiadne cestoviny. Žiadne sladkosti, prirodzene. Vlastne, žiadny cukor. Žiadne konzervované potraviny, ani ovocie.

V podstate môžem cucať vodu s citrónom a príležitostne si môžem ísť chytiť biodynamickú organickú celozrnú rybu, ale len takú, čo nebola umelo vykrmovaná.

Vo všetkých troch hyperbrutalanalfekalsupermarketoch v okruhu 300 m od môjho bydliska nemajú nič skutočne zdravé. Premýšľam, či sa oplatí stopnúť chlast a drogy len tak samostatne, keď nemôžem z objektívnych dôvodov detoxikačný program spustiť plnohodnotne.

Mimochodom, ak už nenapíšem, tak som sa do toho dal — a zomrel som od hladu.

5 komentárov:

Unknown povedal(a)...

riad sa instinktom, nie co ti povie nejaka pozitkovo frigidna zachranarka

Anonymný povedal(a)...

sa tolko nelutuj

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

nedetoxikovateny :o)

Daily Whinger povedal(a)...

grga: zachranarka nie je frigidna, mam to overene

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

dlho nepíšeš, umrel si od toho hladu???:o)