10. novembra 2006

Milenka

Prišla jedno slnečné ráno. Oskar sa ešte zubil, keď som prekvapene otváral dvere bytu. Vhupli sme rovno do postele, rýchlo, bez slov, no mierne ustráchane, akoby to bolo po prvý raz. Trvalo to len ten jeden večer.

Neodišla. Stretával som ju v kuchyni. Vylihovala na mojom gauči. Zavadzala mi v posteli. Nevšímal som si ju. Ani som o ňu nezavadil pohľadom. Vyhýbal som sa jej. Tuším som ju začal nenávidieť.

Bola tu asi dva týždne. Dnes šla do piče. Ešte predtým som však na nej nechal svoj autogram.

Skurvená hypotekárna zmluva.

3 komentáre:

Unknown povedal(a)...

dufam, ze ju po dvoch tyzdnoch uz nevolas milenka...

Daily Whinger povedal(a)...

kamo, mam to na zvysok produktivneho zivota, je to horsie ako manzelka

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

keby mala aspon ladne krivky a bola s nou rec... ale takto?