9. novembra 2006

Merry-go-round

Mám takú neresť, že keď sa mi blíži dovolenka, prestávam robiť a už sa iba zašívam. Tentokrát sa to začalo už asi tri týždne pred plánovanou desaťdňovou návštevou Európy.

Začína sa to zlepšovákom na ojekabátenie firemného systému logovania sa v práci: jednoducho zavolám do roboty a George ma naloguje. Keď sa konečne zjavím, tak si akurát vybavím súkromné telefonáty, prečítam noviny a aspoň trikrát denne sa zase nenápadne vyparím. Niekedy sa vrátim domov, inokedy si kupujem košele alebo cédečká, no väčšinou sedím v kaviarni na pešej zóne. Následkom kávy potom večer nemôžem spať, takže potrebujem huliť, alebo ísť na nejakú akciu, aby som sa odrovnal.

A ráno som dobitý a nechce sa mi do roboty, tak zavolám Georgeovi, aby ma nalogoval...

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Aká ľahkosť bytia;)Mala by som si zadovážiť Georga;))

Daily Whinger povedal(a)...

zabudol som povedat, ze on casto potom zdrha prvy a potom nenapadne za dve hodiny zavola... pocuvaj, nemohol by si ma odlogovat??? :-))

Anonymný povedal(a)...

tak to zije - nieco za nieco :-)

Anonymný povedal(a)...

kedy presne budes mimo sydney?

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

uplne super kolobeh, kiez by to slo v kazdej praci:o(