4. novembra 2006

Krabice

V utorok sme mali podnikový večierok. Generál na pobavenie zohnal akúsi škaredú feministickú piču, aby všetkým vysvetlila, ako sa správať k ženám. Chodí po všetkých firmách s tou istou prednáškou a pár slajdami v notebooku a má z toho fasácku živnosť. Celé jej učenie by sa dalo zhrnúť Georgeovými slovami: "Keď príde snobská kunda, predaj jej ružové VAIO."

V polovici prednášky som bezostyšne zaspal. Zobudil ma generál, aby mi pogratuloval, že môj obchod vyzerá najlepšie z celej firmy, že si tá piča všetky prešla a u mňa to vyzerá tip-top, zamestnanci sa k nej chovali milo a nikto ju neodjebal. Pecka, len zabudol spomenúť, že mi pridá.

Koncom týždňa sa u nás potom zastavil. Obzeral sa, pohmkával, a potom si ma zavolal, aby mi oznámil, že obchod vyzerá až príliš čisto a dobre. A či by sa s tým nedalo niečo robiť.

"Vyzerá to tu ako v parížskom butiku, mladý muž," hovorí mi ten chuj, ktorému stále trčí slama z topánok a oblieka sa ako dedinský pasák. "Možno by to chcelo vytiahnuť zo skladu nejaké krabice."

"Krabice?," v momente som sčervenal ako po siedmej slivovici.

"No, krabice, aby bolo vidieť, že máme dosť tovaru!"

Kokot. Úplný kokot. V štvrti s najvyššou penetráciou čiernych Amexov na hlavu na južnej pologuli bude ťahať do krámu krabice. Jebol som za sebou dverami a cez interkom som deckám dal vedieť, čo majú robiť.

Naťahať do krámu krabice, prirodzene.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Len si chcem ujasnit - medzi krabicou a picou je rozdiel? :-)

Daily Whinger povedal(a)...

No jasne. Podobne ako medzi kokotom a srubovakom.

Anonymný povedal(a)...

Tak potom tym krabiciam nerozumiem, ze preco tam maju byt.

Daily Whinger povedal(a)...

mas moje sympatie.

Anonymný povedal(a)...

Ja viem. :-)

wicked lady povedal(a)...

neeeee :D