20. októbra 2006

Chill out

V noci sa dá pľantať ulicami v tričku a cez deň treba chodiť po tienistej strane ulice, aby trojkombinácia alkohol-tráva-slnko nespôsobovala prílišné problémy.

Dve írske krčmy medzi mojim domovom a robotou (päť minút pešo) sú narvané dvadsaťročnými chlapčiskami v montérkach a nimi obletovanými osemdesiatkilovými modelkami, spoločne ťahajúcimi dvadsaťštvorky. Z roboty do baru, z baru do roboty. Oskar frajeruje, s mestom si to bude rozdávať až do mája.

Dve noci som strávil pri vode. Meditačne. Vypol som mobil, počúval som Milesa a nasával som morský vzduch. Pláž ešte nie je v noci zasratá turistami.

Po 48 hodinách bez chlastu sa mi podarilo zreštartovať systém. Aha, prišlo leto.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

zrestartovat system bez chlastu? hm, kto by to bol povedal :-)

Daily Whinger povedal(a)...

tiez ma to chvilami sameho prekvapuje

Anonymný povedal(a)...

ak si same prekvapenie, tak si vlastne minimalne spolovice zena. ta ma byt vraj do konca zivota zahalena tajomstvom. ;-)

Daily Whinger povedal(a)...

ty do toho nejako dobre vidis

Anonymný povedal(a)...

asi som tiez minimalne spolovice zena ;-)

Daily Whinger povedal(a)...

ledaze by si nou bola z oboch polovic...

Anonymný povedal(a)...

a potom co? :-)

Daily Whinger povedal(a)...

i love you, too.

Anonymný povedal(a)...

kludne, ale radsej zostanem zahalena tajomstvom internetu. ;-)