26. septembra 2006

Plnohodnotný deň

Dnes som opäť prežil plnohodnotný deň. Jediné, čo mu chýbalo bol sex, ale na ten seriem, odkedy som sa rozhodol, že citovo investovať do buchty viac ako tridsať sekúnd je pičovina. O tom možno inokedy.

Ráno som sa prebral s predstihom, vyplatil som kreditku, zistil som, že ma eBay pripravil o ďalších sto chechtákov a som šťastným majiteľom ďalších šiestich singlov U2. Následne som si kúpil dva lístky tej istej kapely na koncert u nás v meste a rozhodol som sa predať lístky - opäť tej istej kapely - v inom meste. To bolo raz-dva.

Potom som sa vybral do centra, pozrieť jeden bytík. V náhlom záchvate šialenstva som sa pred niekoľkými dňami rozhodol, že by som si mohol niečo kúpiť, a špeciálne tento sa mi pozdával. Vlastne som mal v predstavách syna, ako sa v ňom váľa o nejakých pätnásť-osemnásť rokov a hovorí buchte: "ále, to mi kúpil foter, v náhlom záchvate šialenstva!" A buchta je z toho paf a chce spoznať fotra. A budem to mať bez tridsiatich sekúnd citovej investície. Che-che.

Potom som si vybavil letenku do Európy na november (ešte by to chcelo vybaviť aj letenku späť) a bol som chvíľu (asi dve hodiny) u nás na veliteľstve, kde som predstieral záujem o všetok dostupný nový tovar, čo sme mali i nemali na sklade.

Po obede som bol pozrieť svojho hypotekárneho agenta, ktorý sa potom celé popoludnie hádal s mojim realitným agentom. Ja som kvasil v robote a predstieral záujem o problémy všetkým mojich zamestnancov, ktorí za mnou chodili, kým som visel na telefóne raz s jedným a raz s druhým imbecilom.

"Je to úplný kokot," vraví mi jeden.
"Vôbec sa s tým chujom nedá baviť, zložil som mu," hovorí druhý.

A potom bol odrazu čas vypadnúť. Volal mi kamoš, ktorý sa môže živiť ako model, prvoligový futbalista, alebo prvoligový hokejista, ale ešte sa nerozhodol a tak to rieši na všetky strany. Šli sme si sadnúť na šesť.

Trocha sme si ligli a pekný deň je za nami.

1 komentár:

Žena od plotny povedal(a)...

pekny dnik. AKtivny. AJ ja cem taky.