11. septembra 2006

Druhý týždeň v prdeli + inzerát

Minule som spomínal to letisko a teraz sa mi vybavuje, že aj tam, rovnako ako v lietadle a v telke na mňa zo všakovakých plagátov, letákov a upozornení celé roky vyskakoval Steve Irwin, lovec krokodílov, že karanténa je dôležitá. Tak už nebude. Teda vyskakovať. V pondelok si to s ním rozdala raja a Steve to nerozchodil. Som z toho namäkko, fakt ikonický chlapík to bol. Mierne uletený, ale týpek ako sa sluší a patrí.

Ale nie o tom som chcel. Druhý týždeň som bol zapiť. Tuším včera to bolo a začalo sa to nenápadne, ale dnes som teda mal čo robiť, aby som si na to spomenul. Tak len čo si vybavujem:

  • Kolumbijčanka bola dobrá, škoda, že mi nedala. Neviem, či by ju trápili výčitky svedomia. Jej americký manžel bol v štádiu rozkladu, tak by sa to nakoniec dalo kvalifikovať ako dobrý skutok.
  • Padli dve fľaše tequily, čo si pamätám, počet pív sa dá odhadnúť ako "veľa".
  • Ani za boha som sa nevedel trafiť do gulí na biliárde. Pritom som si pripadal taký triezvy.
  • Zožral som asi dve kilá horúceho mäsa z barbecue, bez príloh.

A teraz ten inzerát: Hľadám darcu nového žalúdka, aspoň jednej obličky a zachovalej pečene. A Kolumbijčanku od 20 do 30, kozy dvojky, primerane pojebateľnú. Ponuky do inzercie.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

som sa tesila a nic...

Daily Whinger povedal(a)...

na co konkretne?

Anonymný povedal(a)...

Tak sa mi zda, ze tento moj prispevok mal byt pod inym tvojim clankom... Na viac si nespominam. :-)